Thursday, June 25, 2009

100 truthss =)

001. Real Name: Ewe Phern Kern

002. Nickname(s): kernyewe... PK.. EPk.. E ***** -.- , EWK , a lot la... zzz

003. Age: 16 going to 17...

004. Horoscope: Libra

005. Gender: male

006. Elementary: lots

007. Primary school: SJK (C) Shih Chung

008. Secondary school: SMJK Chung Ling

009. College: -

010. Hair colour: black (love it)

011. Hair length: don't know

012. Loud or Quiet: depends.

013. Sweats or Jeans: hmm...

014: Phone or camera: phone with a good camera in it? xD

015. Health Freak: na...

016. Drink or Smoke: no to smoke.. drink a little lo

017. Do you have a crush on someone: now?.. nope =)

018. Eat or Drink: EAT!!!

019. Piercings: NEVER!

020. Tattoos: NEVER!

021. Social or Anti-social: hmm... not sure..

022. Righty or lefty: apa tu..

023. First piercing: -

024. First relationship: none -.-

025. First Best Friend: Don't know wor... a lot .. i think is Alvin Gan
026. First Award: no idea -.-

027. First Kiss: dont have yet!

028. First Pet: a dog =)

029. First Big Vacation: Singapore

030. First Love at first sight: yupss

031. First Big Birthday: don't know

032. First Surgery: none

033. First sport you joined: badminton!

034. Orange or Apple juice: orange ;)

035. Rock or Rap: both hehe

036. Country or Screamo: country

037. NSYNC or Backstreet boys: both are good =)

038. Britney Spears or Christina Aguilera: britney!!! *IF YOU SEEK AMY* *YOU DRIVE ME CRAZY* weeeee

039. Night or Day: dependss

040. Sun or Moon: don't know

041. TV or Internet: both la -.-

042. Playstation or XboX: both both! haha

043. Kiss or hug: hehe both xD


044. Iguana or turtle: turtle!

045. Spider or bee: beeeeee XD

046. Fall or spring: spring

047. Limewire or iTunes: both.. shhh xD

048. Soccer or baseball: soccer la..

049. Eating: nothing

050. Drinking: water?

051. Excitement level: 5 for now

052. I'm about to: be crazy!

053. Listening to: come back to me by utada hikaru

054. Plan for today: no idea

055. Waiting for: this tag to finish -.-

056. Energy Level: still lots

057. Thinking of someone: nope

058. Want kids: sure

059. Want to get married: sure =)

060. When: no idea

061. How many kids: hmm... depends =)

062. Any name on the mind: na....

*063 & 064 is missing *

065. Mellow future or wild: hmmm... no idea

066. Something you would never try: smoking drugs piercing tattooing ..

067. Which is the better in the girl you like(in the future): hot hot XD

068. Lips or Eyes: eyess

069. Romantic or Funny: both both! =)

070. Shorter or Taller: hmm... not taller than me XD

071. Older or Younger: both also can.. but not too old haha

072. Romantic or Spontaneous: both!

073. Nice Stomach or Nice Arms : wa 0.0.. both la xD

074. Sensitive or Loud: hmm... not so sensitive not so loud lo xD

075. Hook-up or Relationship: both haha!

076. Trouble Maker or Hesitant: no idea...

077. Muscular or normal: normal?

078. Kissed a stranger: this will be fun !

079. Broken a bone: nope

080. Lost glasses or contacts: glasses

081. Ran away from home: na..

082. Held a gun/knife for self defense: maybe

083. Killed somebody: no of course.

084. Broken someone's heart: don't know.. if got.. sorry.. =x

085. Had your heart broken: na

086. Been arrested: no!

087. Cried when someone died: depends

088. Fallen for a friend: yes.

089. Do you believe in yourself: not really

090. Miracles: yes!

091. Santa claus : hmm...

092. Heaven: yes!

093. When do you want to die: not so early pls

094. Tooth Fairy: haha...

095. Kiss on the first date: can't wait! XD

096. Angels: yes

097. Is there 1 person you want to be with right now?: maybe...

098. Are you seriously happy with where you're in life now: not really

099. Do you believe in God: yup

100. Post as 100 truths and tag 10 people:
Ken Jeen
Zheng Khin
Alvin Gan
Wei Siang
Zi Yang
Ying Ting
Nicole
Jen
Melanie
Kimiko

No comments: